Paolos

Ikväll så blev jag bjuden på middag :) Det blev pizza och ett glas vitt på Paolos. Jag har inte vart där förut och blev minst sagt glatt överraskad när det kom till inredningen. Väldigt snyggt med mycket charmiga detaljer. Italiensk pizza är ingen personlig favorit då såsälskaren i mig tycker att det faktiskt är lite torrt. Dock så var det väldigt fräscha och färska kvalitets ingredienser om man jämför med hur det brukar kunna vara på diverse pizzahak där man serveras burkchampinjoner och kokt strimlad skinka.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, häftiga pizzor- vore ju kul att testa på ngn ¨gång, aldrig gjort det faktiskt! Däremot så har jag fått för mig att de ska ha otroligt goda och krämiga pastarätter på Paolos och är högst sugen på det i kobination med ett glas rött och trevligt sällskap ngn gång- tror du det kan stämma? :)

2013-01-10 @ 11:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0