Sämsta påsen ever

Har alltid tyckt att det ser så himla trevligt ut på film när folk packar sina matvaror i en papperspåse utan handtag, helst med en purjolök som sticker upp i hörnet. Det ser lite gammaldags och mysigt ut på nå vis. Med det sagt så är det ändå absolut inget jag vill veta av i verkligheten. Det är så satans otympligt! Det är verkligen inte ett dugg praktiskt med handtagslösa påsar!!
Igår köpte jag med mig en (fantastiskt god) sallad och fick med mig den i vad?!? Jo en handtagslös papperspåse. Helt åt pipsvängen med den påsen! Varför ens ha en påse då egentligen? Underlättade knappast min färd av salladsbytta, utan jag kunde lika gärna fått byttan direkt i näven. Nä hujedamej vilket projekt då det oturligt nog inte var det enda jag bar på. Till råga på allt gick påsfan sönder dessutom. Nästa gång ska jag baske mig ta med en egen påse när jag ska handla med mig mat därifrån. Stenåldersfasoner. Idioti. Suck!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

De vill väl vara lite USA-inspirerade... Där tom de stora matkassarna saknar handtag...crazy!!!

2013-01-08 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0