Ytterligare en pryttel

Någon här i hushållet har ett intresse för träning och hälsa kombinerat med att vara lite av en prylnörd. Länge har han funderat på att införskaffa en sådan dära juicemackapär men har inte kommit till skott då det antogs vara mer än jobbigt att göra rent diverse delar. Men nuså fick han nys om en från Philips som sades vara den bästa på alla sätt och vis. Så en sådan var såklart tvungen att flytta in här hemma. Inte mig emot! Jag har gjort smarrig juice på apelsin, citron och morot vilket säkerligen är lagom nyttigt enligt mig själv. Jag menar någon måtta får det väl vara med nyttigheter? Tycker minsann att en viss person tar i lite väl när han tjoffar i rödbetor, selleri, ingefära och spenat som en å annan Anna Skipper fantast. Men men bara jag slipper dricka så drabbar det åtminstone inte en annan så jag låter honom hållas, snäll som jag är.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ååååh! En sån där skulle man ha! Kan inte vi göra goda grönsaksjuicer? Jag tänker mig tomat, morötter, en gnutta lök, persilja, vitlök, en skvätt salt och så blire som den där grönsaksjuicen som de säljer på ICA-mmmmm..... Tror dock inte att du är sugen ;) Då kan vi köra ananas, äpple, hallon kanske*? Mmm... fast du har säkert massa bra recept i den där boken! :) Surprise me;)

2013-01-08 @ 09:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0