En underbar sommardag har passerat

Idag hade vår stads vädergubbar en riktigt riktigt bra dag. Solen sken som aldrig förr och knappt ett moln i sikte men med alldeles lagom mycket vind, sådär så att det aldrig blir lårklibbigt utan bara helt enkelt behagligt varmt trots många timmar på picknickfilten utan så mycket som ett endaste dopp i poolen. Spenderade ett par timmar med
Kärleken min följt av ytterligare ett par timmar efter det med kompisar och deras barn på nöjesbadet Gustavsvik dagen till ära. Jag nöjde mig dock fin fint med att bevittna de smås badfärdigheter och doppade som mest bena i poolen. Blir man badkruka per automatik när man börjar närma sig 30? Vill inte bli såndär att jag liksom föredrar att hålla mig på torra land bara för att. Äsch hur som. Dagen var underbar med skvallertidningar, massa melon och fantastiskt sällskap. Kvällen var inte sämre den. Grillat med fina barndomsvänner följt av x antal timmar på uteplatsen insvepta i filtar med pladder och thé sörplande. Härlig dag minst sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0