För bra för att vara sant?

I veckan ska vi åka till kusten på en liten mini semester, åhhhh som jag längtar! Vi ska mestadels ta det kolugnt med massa sol och bad förutom ett mindre mission... Dun dun dun

Ett shopping besök på Gekås i Ullared hähä

Sambon verkligen tjuter av lycka bara han tänker på det, eller inte.
Men en gång i livet har han gått med på att följa med och den gången tänker jag minsann nyttja nu. Såg på deras hemsida att man kan kolla köstatus, vilket verkar fantastiskt smart. Är det kö så gasar vi helt enkelt förbi påväg mot kusten och tajmar in det bättre på hemvägen. Men vad jag kan se så har det inte vart någon kö på hela dagen vilket i mina öron verkar helt otroligt i semestertider då jag sett ett och annat avsnitt av programmet Gekås på TV. Då är det väl ta mej tusan ALLTID kö? Så kanske att hemsidan inte är helt pålitlig? Det kanske alltid står att det inte är någon kö för att inte avskräcka besökarna? Men vad vet jag. Har aldrig vart där förut så det återstår helt enkelt att se. Någon som kan dela med sig av några Gekås tips? Hur länge ska man räkna med att det tar att ta sig igenom varuhuset i något sånär takt om man ändå vet vad man söker på en höft?


Kommentarer
Postat av:

Jag har varit där flera gånger, även under semestettider och det har aldrig varit någon kö. Tiden det tar beror på hur mycket ni velar på det ni ska ha ;) Men räkna med några timmar iaf.

2013-07-23 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0