Nästan så man kan påstå att man badat

Ujuj vad jag rastar min nya picknick filt, lätt sommarens bästa köp! Den har redan använts flitigt. Idag bar det av till ett kalkbrott tillsammans med goda vänner. Vi hade packat med oss allt man kan tänkas behöva och mer därtill. Sådär kittade som man bara kan bli, vi hade tom. dubletter av en del pryttlar. Inte en pryl var kvarglömd hemma och vi hade med oss picknick för hela familjen annorlunda. Solen sken och vattnet var klart. 3h av ren njutning fick vi innan molnen tog överhanden. Jag vågar nästan påstå att jag har badat idag. Doppade mig frivilligt ända till naveln och blev sedan nedskvätt resten så jo det är väl nästan att bada? Nästa gång ska jag simma och därmed bota mina badkruka fasoner för denna sommar. Jag som brukar plaska så nöjt? Nåväl det kommer väl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0