Boule var inte min starkaste sida

Idag har jag spenderat större delen av dagen hos svärisarna där det bjöds på grillat med hasselbackspotatis och tzatziki, hur gott som helst! Sen var det dags för efterrätten... Dun dun dun. Svetten lacka och oj så nervigt. Skulle det bli en flopp. Tänk om dom helst av allt skulle vilja spotta men ville vara snälla och tvingade i sig?!? Ahhh panik! Äsch ok jag överdriver. Hur som den var smaskens och jag var nöjd med min bedrift. Tur var väl det för när vi spelade boule måste jag väl erkänna att jag snarare stjälpte än hjälpte mina stackars lag. Men man kan tydligen inte vara bra på allt har jag hört så. Dagens ros går till svärfar som letat i diverse butiker efter en Louise cocacola och köpt en till mig. Åh så fint! Mina vänner har stolt (dom verkar sällsynta?) mmsat en bild då dom lyckats knipa en och sagt nå fräckt med att jag smaka gott eller dylikt. Utan en tanke på att ge till mig i present och snällt sörpla på sitt eget namn. Men jag gillar dom ändå, litegrann, fast inte fullt så mycket som jag gjort om dom agerat som beskrivet. Nåväl. Glad nationaldag Sverige och TACK för det underbara vädret!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0