Bestulen och missnöjd

För en tid sedan, säkerligen månader sen så blev jag bestulen på min fina fina plånbok... Inte nog med att innehållet var tröttsamt att bli av med så förlorade jag som ni förstår min älskade plånbok. Efter den incidenten så har jag stått ut med en plånbok som ser ut som en uppstoppad hamster. I ett svagt ögonblick så fick jag för mig att den var lite gullig men det är den inte när allt kommer omkring. Jag har länge sökt etter en ny som rymmer diverse kort och kanske några sedlar. Vill ha en liten en som rymms i jackfickan och även i små väskor. Nu har jag äntligen funnit vad jag söker. Men dessvärre verkar den inte vara superlätt att gå tag i såklart... Ska göra ett försök nästa gång jag besöker Stockholm, chansen att hitta den där lär vara större än här i Örebro iallafall. Sen återstår att välja färg! Jisses sicken huvudvärk, hjälp mig! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Helt klart den svarta! Den bruna färgen ser halvbillig ut, hade varit en annan femma om den var mörkbrun, och den ljusa är asfin men den kommer kanske bli smutsig fort? Finns en del på tradera- sök!:)

2013-03-19 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0