Budget tips

Jag letade runt länge på nätet efter en oversized jeansjacka innan jag föll för denna modell som jag hittade på asos hemsida. 418kr gick den på och jag är supernöjd! Den har både fickor utanpå samt två stora fickor på insidan vilka är väldans användbara dom dagar jag inte har med mig en väska. Dock är just min jacka i en annan tvätt men annars är det en likadan. Hur som ville tipsa om denna då jag sett att många liknande jackor kostar det dubbla på andra hemsidor och att försöka buda på tradera har (iallafall för min del) slutat på hutlösa priser? Kan väl kanske bero på att det är riktig jeansjacka årstid nu! Åh älskare vår du är såååå efterlängtad!! Så mycket roligare att klä sig nu jämfört med vintern. Converse och jeansjacka vs. Michelingubbejacka och uggs?!? Uschans för vintern, hemska årstid, tur att den är över för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0