Det var minsann på tiden!!

Som jag tjatat angående mitt fasansfulla hår utan att få arslet ur och ta tag i eländet. Efter x antal år med diverse misshandel av mitt stackars barr så beslutade jag mig för att låta det vila från allt vad färgning och onödigt många tvättar hette. Jag har alltid färgat (ännu värre blekt) mitt hår själv hemma. Mest pga. rädsla för att bli missnöjd men även en skvätt snålhet. En längre period så tvättade jag även håret mer eller mindre sju dagar i veckan då jag höll på mycket med hästar och som alla vet så luktar häst kanske inte direkt rosor. Efter alldeles för mycket slitage med värmetänger utan någon som helst användning av värmeskydd så är det inte så konstigt att mitt hår tappade livsglädjen. Så som ni förstår så har mitt hår minst sagt behövt en rehab kur. Men idag så bar det ÄNTLIGEN av till frisören Sofia Nyvall på salongblonde :) som jag längtat!! Nu får håret vara färdigvilat och redo för nya tag. Skillnaden är dock att fr.o.m. nu ska bara professionella händer få färga mitt hår! Jag kan verkligen rekommendera min frisör, hon är verkligen kanonbra!! Sofia förstod exakt vad jag menade trots en rätt luddig förklaring och jag är verkligen såååå nöjd! Längtar redan efter att håret ska växa ut så jag får gå dit igen och bli ompysslad :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Snyggt :) !!

2013-05-11 @ 19:28:57
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0