Mascara testandet är nu avslutat

Isadora mascaran var sannerligen inte så bra som jag mindes den. KANSKE att den hade blivit något bättre om jag hade gett mig till tåls ett par dagar till. Problemet var att jag liksom fick måla och måla och måla och måla osv. utan vidare resultat. Färgen fastnade liksom inte på fransarna, sjukt tröttsamt. Helt omöjligt att få mer än bara färgade fransar, självklart sjukt störande.
Idag gav jag som ni kanske förstår upp hoppet om Isadoras vattenfasta mascara och gav mig ut på mascarajakt igen. Min double extansion mascara finns inte längre i vattenfast vilket grämer mig något enormt. Men det var kul sålänge det varade, nu får jag helt enkelt stå ut med att testa något nytt. Kanske kan kärlek växa fram? Nåväl. Hur som så var jag aningen putt och vägrade komma hem med ännu en usel vattenfast mascara och inse att jag skulle få ge mig ut på jakt igen imorgon. Så nu köpte jag två mascaror direkt. Googlade lite snabbt och läste många bra recensioner om dessa två, en från Max factor och en från Loreal. Som jag misstänkte så drog Loreal längsta strået ännu en gång. De verkar kunna det här med mascaror tycker jag! Så ni som är på jakt efter en vattenfast mascara, köp denna!! Så slipper ni som jag köpa 3st olika på 3 dagar och därmed kasta massa pengar i sjön. Men skam den som ger sig, nu kan jag iallafall släppa det här problemet tills dom väljer att sluta producera den här med.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

What?! Det är intressant det här med olika maskaror för olika fransar... Million lashes är katastrof för mina fransar, topp tre i värsta jag någonsin haft i min ägo...:) men bad kul och bra att den funkade på dig! Hur var den från Max factor då?
Mina favoriter är lancomes jagminnsintenamnet- men den håller Max Max Max en månad och kostar mer än 300 kr... Ok om den höll längre men nope... Sen gillar jag verkligen klassikern 2000 calories dramatic look från Max factor :) puss!

2013-05-30 @ 01:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0