Om man skulle nyttja symaskinen sin

Jag bloggade ju om babynesten häromdagen sydda av http://carinasuominen.blogg.se

Igår fick jag hem det jag beställde och idag gav jag det vidare till vännen min som väntar smått vilken dag som helst nu, hon blev så nöjd! 

Nestet var ännu finare i verkligheten så ville bara visa lite bättre bilder på detta hantverk




För ett par månader sen så köpte jag och mamman min en symaskin som vi idag har delad vårdnad om. Jag har sytt ett par mössor till Filip (som aldrig använts) samt ett örngott till hans kudde i vagnen (som används). Mamma har påbörjat ett lapptäcke, men thats it. 
Hittills har vi verkligen inte fått valuta för pengarna. Men när jag ser sådana här fina saker som babynestena så blir jag lite taggad på att sy. Har en massa saker på min Sylista men måste få tummen ur också. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Va roligt att hon blev nöjd :D !
När man väl kommer igång vid symaskinen så är det ju såå roligt!
Visserligen går det i perioder för mig hur mkt jag syr o så men det har mest att göra med lilla fröken här hemma ;) .
Hon går ju så klart i första hand :) .
Kram!

2013-11-20 @ 11:33:35
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0