Många kuddar blir det

Jag och en vän diskuterade det där med att unna sig. Hur viktigt det är utan att för den delen köpa helt onödiga saker eller rent av slösa. Saker man inte behöver men som man köper ändå kan ändå fylla ett syfte. Skulle jag fråga min sambo vad som var det sista jag behövde så skulle han nog svara prydnadskuddar utan att blinka.
Jag byter gärna ut dom från säsong till säsong. Att ha det fint och hemtrevligt är som balsam för själen, då trivs jag. Dessutom är heminredning min hobby. Tycker det är såå kul! Att det kostar ett par slantar är helt klart värt det för min del. Det är något jag prioriterar. 







Den randiga kudden och den guldiga med paljetter är från H&M home.
Dom "luddiga" samt helröda från Rusta och den vita som skymtas bakom är från Himla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0