Paus i Vågengallerian

Lunchade på Paus med Sofia idag. Tog en ceasarsallad, den var helt ok men inte mer än så. Både kycklingen och dressingen var rätt smaklösa. Var dessutom allt möjligt i den och jag föredrar den klassiska med bara roman, kyckling, bacon, dressing, krutonger och parmesan. Men det var super trevliga tjejer som jobbade där, fin inredning och tjusiga kaffe koppar. Hört att pastan ska vara gudomlig men det var inget alternativ då jag väljer mina tillfällen att unna mig onyttigheter (klapp på axeln). Ska absolut gå tillbaka och unna mig en gräddig pasta vid något tillfälle för jag gillade ändå stället. 
Hur som så var sällskapet fantastiskt och vi satt kvar riktigt länge och mös. Sen blev det en sväng på stan innan vi traskade hemåt. Idolfinal ikväll va? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0