Slitsamt att flytta

Eller inte om man heter Louise Eriksson. 
Har nog aldrig känt mig så överflödig som nu.. Min kära sambo har fixat med precis ALLT inför denna flytt. Jag har helt seriöst packat ner kylskåps magneterna, punkt! 
Har dock tagit hand om vår bebis, vilket dock inte är något att skryta med då det för det mesta bara är mys. 
Lillen verkar dock inte helt nöjd med att leva spartanskt i flyttlådor och har kinkat lite mer än vanligt sista dagarna. Undrar om han känner av att det är något på g? Kanske påverkar stressen runt omkring honom.. Eller så är han bara gasig, vem vet. 
Hur som så flydde jag fältet idag hem till min vän Sofia medans karln, med hjälp av nära och kära sliter med flyttlasset. Här har jag myst med en jättekopp té till ljudet av Sofia och Filips snarkningar, väldigt trivsamt må jag säga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0