Tålamod Louise Tålamod

Jag är på jakt efter ett skåp till vardagsrummet. Kollar dagligen på blocket efter lovande exemplar.
Tanken är att måla ett äldre sådant svart, lite kontrast till allt det vita kan bli bra tror jag. Behöver framförallt mer förvaring och även fylla upp tomrummet i vårt nya stoooora vardagsrum. Nästan lättare att möblera mindre rum ibland. Skulle kunna göra det enkelt och köpa ett nytt skåp från IKEA. Men att blanda gammalt och nytt är mer min melodi och vill verkligen inte att mitt hem ska se ut som ett reklamblad för det stora varuhuset, så även fast det finns massor med tjusiga och prisvärda möbler där så väljer jag medvetet att försöka minimera mina köp där. Hittade några inspirations bilder som visar på ett ungefär vad jag är ute efter för skåp. Helst inte vitrinskåp men kanske om det har bra förvaring under som nedan



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0