Äntligen frisläppt!!

Känns som att jag muckat från mitt fängelse. Sista veckorna som gravid var inte roliga. Jag hade ont i ryggen mest hela tiden när jag gick vilket gjorde att jag helst av allt stannade hemma i soffläge. Förvärkarna bäddade såklart inte heller för några äventyr. Den sista veckan då jag hade gått över tiden var jag dessutom rätt sur och trött på att vara gravid. Minns att jag tittade ut och längtade efter långa promenader i friska luften, likt en inlåst fånge. 
Idag tog jag en timmes promenad med min lilla familj. Hösten är så vacker och jag njöt även om min kropp tyckte att det var lite ansträngande. Det känns verkligen att man inte rört sig ordentlig på senaste tiden! Men nu jäklar ska jag börja rulla barnvagn varje dag, preggo kilona ska bort, känner mig motiverad!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0