Du får inte!

Men jag vill jag vill JAG VILL!! 
Suck vad tröttsamt. De första veckorna efter förlossningen så får man inte bada pga. infektionsrisken utifall att allt inte skulle läkt ihop ordentligt än. 
Jag som fullkomligt älskar att bada. 
Kan utan några som helst problem skvalpa omkring i badkaret i timtals. 
Nu när läkaren sagt att ajja bajja det får du minsann vänta med så vill jag om möjligt plaska ännu mer! 
Helst åka till ett badhus och stå på händer och åka rutschkana om och om och om igen. 
Varje dag känns det som badkaret sträcker ut tungan åt mig när jag snällt får stå upp däri och duscha. 
Köpte en ny dushtvål som luktar himmelskt för att bli på lite bättre humör när jag ska duscha, men det enda jag kan tänka på då är att det skulle bli väldans fina väldoftande bubblor med den duschtvålen... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0