När utsidan räknas

Mina senaste nagellacksinköp har vart av de dyrare slagen då jag tröttnat på att måla lager på lager på lager på lager och att det sedan ska ta åratal att torka. Både Essie och Chanel är värda varenda krona. Men dyrast är inte alltid bäst. Kikade lite på Loréals lack inne på Åhléns häromdagen. Mest för att flaskorna var så fina. Tydligen så fick de bäst i test i glossybox 2012, så kanske är de värda ett försök? Jag brukar tycka att Loréal är bra så varför inte?
Med så fina flaskor slipper man gömma dom i någon låda utan de kan minsann stå framme i badrummet 😊




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Chanel verkar vara to die för i nagellacksväg, dessvärre har jag inte unnat mig ngn sådan dyrgrip ännu! Men Essie måste vara bland det sämsta jag testat i nagellacksväg- helt rinnigt och det krävs tre ist för två lager för att få en normal täckning... O.P.I. levererar alltid :)Puss!

2013-10-29 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0