Putta vagn jacka

Har kommit fram till att jag är i behov av en friluftsjacka. Att putta vagn i kappa eller päls känns inte helt genomtänkt, när man försöker hålla lite tempo. Kommer bli en hel del raska promenader nu för att bli av med sista preggo kilona och då behövs såklart en passande jacka. 
Den ska va vind och vatten tålig.
Kikade lite på stadiums hemsida och hitta ett par olika som verkar lovande. Min fjällräven plan gick i stöpet när jag för en tid sedan tog mig iväg för att prova vid inte bara ett, utan två tillfällen.
Passformen var verkligen inget som föll mig i smaken då den var bra mycket kortare än vad jag trodde.
Kanske man skulle köpa sig en tunnare skaljacka för att kunna klä sig lager på lager kanske? Är det optimalt? 
Inte lätt att veta sånt där när man alltid annars motionerat inomhus på gym haha





Kommentarer
Postat av: Carina

Jag förstår precis vad du menar!
Behöver en sån jacka jag med...
Den gröna va snygg :) !
Hoppas ni alla tre mår bra ❤ ! Vore kul o ses ngn gång så man får träffa lillprinsen :) .
Kram!

2013-11-01 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0