Tvättmedels förvaring

När man tvättar i en tvättstuga så känns fina glasflaskor med tvättmedel i lite overkill eller faktiskt rent av onödigt. 
Men i kommande lyan har vi som jag kanske nämnt lyxen att ha tvättmaskin i lägenheten så där ska jag minsann piffa till det med flaskor och burkar av glas. 
Längtar sååå till 1a nov, ska bli så roligt att pyssla igen! Just nu så lägger jag precis ingen tid på heminredning då det av förklarliga skäl känns helt ovärt. 
Har inte ens köpt mig en blomma på evigheter... Men snart så!!! Wiiii 




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oj, aldrig ens tänkt tanken... MEN, den nedersta bilden var verkligen jättefin och alldeles lagom overkill :)

2013-10-06 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0