En favorit med fransar

Detta kommer verka som ett sponsrat inlägg, så är dock inte fallet! Har hittills inte blivit erbjuden en ynka krona i reklamsyfte. Kanske kan det bero på att denna blogg toppar listorna över MINST antal besökare haha
(Dock de allra bästa besökarna!)

Hur som så tänkte jag tipsa om ett märke som jag gillar extra mycket!
Varifrån jag införskaffade min senaste väska ifrån som genast blev en favorit. Mina andra väskor tittar avundsjukt på oss varenda gång vi lämnar lägenheten. Men jag försöker vara rättvis och rasta de övriga med jämna mellanrum också, men det är svårt såhär i nyförelskestadiet..


Thyme for Ginger är ett svenskt märke som designar väskor och accessoarer och som sedan handgörs med kärlek och omsorg av lokala hantverkare i Indonesien. Vi använder oss av finaste läder och mocka som enbart kommer från matdjur. För att säkerhetsställa högsta kvalité besöker vi personligen fabriker och leverantörer och granskar samtliga skinn var för sig.

”Varje väska har en egen själ, en egen historia att berätta och en egen oskriven framtid. Din väska är ett hantverk lika unik som du.”​



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0