Kladdkakemuffins

Häromdagen satt jag och min goda vän Elin likt ena riktiga bulltanter och bakpratade medan vi fikade. Hon tipsade mig om ett kladdkakemuffins recept som sades vara himmelskt. Upp till bevis tänkte jag och har idag vispat, klickat, gräddat och bakat i godan ro denna lördag. Det var verkligen ett recept i min smak. Snabbt, smidigt, enkelt och framförallt chokladigt! Fick ihop 27st kladdisar men bor man med ett riktigt kakmonster så får man bara hoppas att det finns någon kvar nästa gång vi får fikasuget besök.. 
Tror dom smakar allra bäst serverade med hallon och vispad grädde. 




http://www.matplatsen.net/2012/06/20/morgonstund-har-guld-i-mun-och-kladdiga-kladdkakemuffins/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0