Macadamia

Någon som testat dessa produkter? Min syster har låååångt böljande och vackert svall på sitt förövrigt perfekta huvud, som taget ur en schampo reklam och hon använder den här serien. Hoppas innerligt att det är hemligheten bakom det perfekta håret. Varför är hennes hårkvalité är tusentals gånger bättre än min? Vi har ju samma gener hallåå?? orättvist. Om detta inte är lösningen så får jag helt enkelt inse att jag som storasyster var en prototyp för vad som komma skall, den ultimata slutprodukten aka min lillasyster mjehehehe


Kommentarer
Postat av: Linette

Din fjant! Mitt hår är nog långt för jag alldeles för sällan klipper mig orkar färga håret eller för den delen knappt borstar håret.
Inpackningen är bäst! Puss

2013-09-11 @ 10:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0