Sängstomme från 2010(?)

Den 1a november flyttar vi och det ska bli sååå roligt att få inreda ett helt nytt hem! Jag är mitt uppe i att sälja av diverse möbler och pryttlar samtidigt som jag febrilt letar efter nya. Jag är bland annat på jakt efter en svart sängstomme. Helst den som såldes på IKEA år 2010(?) som är helsvart. Varför göra det enkelt liksom? Finns dock en liknande där idag fast med silverknoppar som får bli mitt andrahandsval ifall mitt sökande efter den förstnämnda skulle visa sig vara förgäves. Isåfall kanske jag målar om knopparna från silver till svart.


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag har hittat din säng för 900kr i Strängnäs :) ! Så du vet ;) .

2013-09-11 @ 09:49:18
URL: http://carinasuominen.blogg.se
Postat av: Rebecka

Spraya dem med svart färg isf :) Penseldrag på blanka knoppar brukar inte vara så klädsamt alltid :)

2013-09-11 @ 10:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0