Skogsmulle jacka ja tack!

Nu är det bara att inse att sommaren är förbi för den här gången. Då var det dags att förnya höstgarderoben, yeeey! 
Är inte supernöjd med jackan jag hade förra året så en ny ligger högt upp på önskelistan. Har i flera år suktat lite smått efter en fjällräven. Klassisk jacka med bra kvalité, en sån jacka som min pappa skulle tycka var ett bra val. Dock så har inte väder och vind tålighet vart det viktigaste för mig tidigare då jag tycker att det är lite av en skogsmulle jacka (en fin sådan men ändå) och jag har väl inte vart världens utomhustyp egentligen. Men tiderna ändras och nu känner jag mig redo för en riktig outdoors jacka hehe. 
Får väl komplettera med en kappa eller något annat lite tjusigare om jag klä upp mig, för klackar och fjällräven är inte världens bästa kombo. 




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar hela kombon på dig- köp de ovanstående grejerna omedelbums! Och BRA där att du tänker röra dig mer än mellan EH och köpmang denna vinter- vill du göra snöänglar vet du vet du ska ringa va?!;)

2013-09-26 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0