Sovrums tapet

Har redan börjat kika lite på tapeter inför stundande flytt. När jag var liten och fick välja tapeter själv så hade jag både rosa, blått och gult i mina flickrum (ej samtidigt tack och lov).
Men på äldre dagar så har jag minst sagt vart feg när det kommer såväl till mönster som till färger. Enda undantaget har vart en tapet med rosor i mitt dressingroom. Förutom det så har väggarna jag valt blivit vita.
Tänkte ta ut svängarna med några ljusa mönstrade tapeter i nästa lägenhet.
Men det var lite lättare sagt än gjort då man bara får välja från 3 olika tapet kataloger.. Hittade dock en Fiona tapet ur kollektionen fioton2edition på nätet som skulle kunna fungera i sovrummet. Håller tummar och tår nu för att den inte är glansig i verkligheten då det är något jag minsann INTE vill ha!


Kommentarer
Postat av: tess

Våran nya lägenhet tapitseras just nu, vi fick inte välja tapeter *smånervös*

2013-09-09 @ 16:12:39
URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla
Postat av: Carina

Fin!
Snyggt med ljusa/vita mönstrade tapeter :) !

2013-09-10 @ 20:12:09
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0