Underhållsfritt ja tack!

Idag var jag iväg till superduktiga frisören Sofia Nyvall på salong Blonde. Idag färgade hon mitt hår i en försiktig ombré, med en bottenfärg som är väldigt lik min naturliga färg. Jag räknar med att ha händerna fulla närmaste månaderna så bokade in nästa tid innan jul vilket jag hoppas ska kunna fungera. Hur som så kommer jag iallafall slippa en ful utväxt nu! Som vanligt blev jag bortskämd med choklad och kaffe medan färgen verkade. Sen får man sitta i massagefåtölj när håret sköljs. Lyxigt lyxigt! 



Sen fick jag prova en nyhet Redken Diamond Oil vilket jag tänkte tipsa om som julklappstips, för det är inte bara en bra produkt utan hur fin var inte flaskan? Kanske lite tidigt att tänka julklappar nu, men i år ska jag minsann vara ute i god tid! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0