Aldrig har väl tiden gått så fort!

Idag är det redan ett halvår sedan lilleman såg dagens ljus för första gången. Gick åtta dagar över BF och trodde nästan att han vaporiserats därinne. Kändes som om jag aldrig skulle få snufsa på hans huvud och pussa på hans fot. Längtade så jag nästan blev sjuk. Men tillslut så!! Jag minns att jag typ hoppade hoppsa steg (TYP) och tjoade ett högljutt glädjetjut när vattnet gick. Inte ont anandes då utan var råtaggad hahahaha
Kommer ihåg alldeles för mycket och folk som säger att man glömmer allt det onda under förlossningen måste fått droger med bra mycket bättre klös i än en annan. Hur som haver så var det ändå den vackraste dagen jag upplevt. Den varma lilla kroppen mot min hud med dom små fossingarna sparkandes på utsidan av magen. Världens bästa känsla och jag är så lycklig att du nu finns hos oss och förgyller våra liv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0