Ett fynd och en gnutta färg

Häromveckan så fyndade jag en sockerlåda för 180kr. Har velat ha en ett tag men tycker att 400-500kr som de ofta kostat på blocket vart lite väl i överkant. För tillfället står den i vardagsrummet med x antal nummer sköna hem i men kanske att den får flytta ut på balkongen vid senare tillfälle. Vem vet kanske jag dessutom får arslet ur och gör ett par hyllplan i, förmodligen inte men kanske. 

Pappan kom hem med lite presenter till familjen i fredags. Helgblommor i form av både tulpaner och påskliljor. En weber elgrill (vi har balkong) samt ett gäng reflexer till lillemans åk då dom Vi hade mystiskt gått upp i rök. Blommorna håller sig fortfarande fin fina! Har för tillfället fått för mig att jag vill ha lite mer färg här hemma så shoppade nyligen en solgul ljuslykta som jag hitills är helnöjd med även fast det inte alls var en "typiskt louise grej". 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0