Lagom skrattretande

Igår var man skapligt nöjd när lilleman glatt slurpade i sig flaska efter flaska med ersättning. Ekologiskt ska det va hälsade finsmakarn. Lite dyrare lite bättre hörde jag han mumla. Att det sedan blev ett überprojekt att hitta i affären skrattade han glatt åt. Mjehehehe helt enligt plan flinade han och lilla mr TPT (torsk på tutte) log segervisst. Vi fick tag på 2 tetra på ICA maxi där vi hade köpt dem första gången. Sen var vi på ytterligare 2 ICA, 3 COOP, citygross samt 2 WILLYS. Nada, nicht, ingen, syns inte finns inte. 
Lilleman var skadeglad så in i bomben och somnade glatt med jordens joker flin. Suck...


Så OM ni hittar tetran HIPP 1 någonstans i Örebro så hojta!! 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej. Igår var jag på Coop i Marieberg och där hade de Hipp modersmjölkersättning i tetra och pulver form :)
//Nathalie

Svar: Tack snälla för tipset! Då vet jag vart jag ska leta nästa gång :)
Louise

2014-04-11 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0