Ni kan hädanefter kalla mig för moster Louise

Igår fick jag ett riktigt glädjande besked. Min syster och hennes kärlek hade blivit  föräldrar. Mamma Linette och pappa Agan, så ljuvligt. Som vi har längtat efter den dagen. Men jag har även våndats av oro. Känns som en sten har lättat nu när jag vet att liten är född och att lilla familjen mår bra. Jag är numera även moster! Känns underbart. Köpte en liten välkommen till världen present till honom idag och just då kändes det helt plötsligt så verkligt, som att polletten föll ner och jag då förstod att det inte var en dröm. Fick faktiskt bita mig i tungan för att inte fälla en glädjetår. Moster Louise, det klingar så fint. Ska göra mitt bästa för att alltid finnas där för den lilla och vara den bästa mostern jag kan vara ända tills den dag jag dör. Älskar honom redan enormt högt, vilket jag gjort sen jag fick höra att han byggt bo i systers mage. Har inte träffat den lilla än men har fått se underbara kort. Ett perfekt exemplar, så fin såååå! Grattis grattis kära syster!! Jag är sååå stolt över dig. Du är mer hårdnackad än en annan och verkar verkligen som att du var så mycket coolare än mig på att föda barn. Har inte sagt det innan för att inte skrämma dig, men att föda barn var baske mig det värsta jag gjort i hela mitt liv och jag ryser av bara tanken. Så säger du att det gick bättre än du trodde och förväntat dig. Tuffing!! Är så grymt imponerad  av dig och som sagt lättad, jag har oroat mig så för dig och liten. 


Dagen innan var vi på Marieberg. Då var du gravid. Nu är du mamma. Du kommer vara en helt fantastisk sådan det vet jag. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis moster Louise :) !!

Svar: Tack snälla! Ren lycka :)
Louise

2014-04-04 @ 23:22:49
URL: http://carinasuominen.blogg.se
Postat av: Linette

Vi älskar dig så mycket syster och moster Louise!

Svar: ❤️
Louise

2014-04-07 @ 06:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0