Nu börjar det likna något

Nog för att min frukost var god. Farligt god till och med. Men med den fick helg gottandet vara över. Dags att bli skötsam igen. Blev nötfärs biffar, bulgur,  broccoli och tzatziki till lunch. Något hälsosammare än gårdagens burgare från Texas grill. Men dom var bra goda så det stället kan jag rekommendera om ni vill synda. Har precis sörplat i mig en nypressad juice. Sambon fixade en av mina favoriter med apelsiner, morötter och en skiva citron. Tack tack, det kittla dödsskönt i kistan. 





Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin blogg

Svar: Tack detsamma snälla du!! Hur gammal är din lilla tös? :)
Louise

2014-04-13 @ 17:42:59
URL: http://tillypower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0