What a wonderful wonderful day



Nu är det slut på usla snabba frukostar över diskbänken. Idag blev det en smoothie med jordgubbar, hallon, banan och lättyoghurt. 


Sen blev det en promenad på 2h längs vitsippe klädda stigar med grannen.


Sen passade jag på att lapa sol på balkongen medan lilleman sov sin middagslur. 


På eftermiddagen mötte jag upp min syster och pytte Casper på stan. Kikade lite snabbt i någon butik men vi valde snart att sätta oss i solen på Stortorget istället. 



Kan varmt rekommendera denna Festis sötad med stevia. Jag som annars brukar såga allt som innehåller stevia snabbare än blixten.. Men man kan faktiskt ändra sig.


Påvägen hem mötte jag upp grannen för ytterligare en promenad i solen. Har med andra ord inte gjort mycket annat än att putta vagn i solskenet idag.
Härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0