Att vara ute i god tid

Dröjer nog innan lillemans ryggsäckar kommer till användning men nu är han kittad när den dagen kommer. Han fick en klassisk svart minikånken i namngivningspresent av snälla Heléne. Vilket han (läs mamman) önskat sig så länge han funnits. Nyligen fick jag syn på Elodie details nya kollektion av MINI backpacks. Kunde helt enkelt inte låta bli att köpa en i mönstret Graphic grace. Å nu senast såg jag en riktig retro goding på butik glad. Har nog fått dille på mini ryggor till Fille :o 
Men nog får väl vara nog. Kanske en gul eller röd sådan i 1 års present kanske? Haha 
Nä nu får jag ge mig! 








Kommentarer
Postat av: Carina

Stella har en vinröd minikånken, älskar dem 😍 ! Lilleman ska oxå få en ☺️ .

2014-09-03 @ 22:22:04
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0