Är man lat så är man

Natten tills idag så vaknade den lille mest hela tiden kändes det som. Tur att jag har en underbar karl som gick upp med lilleman kl 6 och lät mig sova ett par timmar till. Jag fungerar knappt med usel sömn så det är verkligen guld värt! Trots utebliven sammanhängande sömn så tog jag mig ändå iväg till gymmet idag. Kändes sjukt stort med tanke på dagens huvudvärk. Dock så blev det riktig latmans mat till kvällen. Färdig pastasås från Felix med smak av parmesan och vitlök. Stekte kyckling och bacon samt kokade pasta. Men mer än så blev det inte. Hade vart gott med grönsaker till men orken fanns bara inte. Tyckte såsen var lite väl tjock så spädde ut den en skvätt men annars var smaken smaskig så tummen upp ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0