Barnrums inspo

Pappan i familjen brukar inte lägga sig i inredningen här hemma utan jag får pyssla bäst jag vill. Men när det kommer till lillemans rum så ville han minsann tycka till. Det skulle vara färgglatt tillskillnad från resten av hemmet. Eftersom han så snällt låter mig hållas förövrigt så kan jag inte annat än att vara tillmötesgående. Så nu är projekt färgglatt igång. Änsålänge sover lillen hos hos oss eftersom han fortfarande vaknar så pass ofta på natten. Ingen brådska med rummet utan det får ta sin tid det tar. Började med en del olika nyanser av blått men idag la jag till en del grönt i form av gardiner samt en tavelram. Googlade lite färgglada barnrum för att få lite inspiration och tror minsann det kan bli riktigt fint med en massa knalliga färger även fast jag i vanliga fall föredrar mjukare toner. 






Kommentarer
Postat av: Katta

Hej fin blogg du har! :) Kolla gärna in min :D

2014-02-25 @ 16:41:58
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0