Djurmönstrat

Har fått lite dille på djurmönstrat. Hittade en underbar filt på Rusta förra veckan för ynka 99kr. Stod och velade en stund då vi har x antal filtar hemma. Men såhär i efterhand så är jag sjukt nöjd över mitt köp, även om det vore filt nummer sjuhundratrettioelva. Så himla tjusig eller hur? Supermjuk och gosig!


Måste införskaffa nytt oranget lack också. Det här var segt som kola och torktiden verkar vara oändlig. Men men perfekt tillfälle att blogga på. Har vart lite slö på det sista dagarna. Fick ett meddelande av en fin vän som undrade om det hänt något då uppdatering här fullkomligt uteblev. Fast nädå jag hade bara lite mobil rehab. Ska sluta slöglo på luren har jag tänkt. Men bloggen ska leva vidare. Så vi hörs snart igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0