solen skiner

Himlen är blå! Med undantag för en del moln. Men ändå, så himla underbart. Har inte vart många soltimmar på sista tiden men nu känns det som om det vänder. Längtar så efter våren. Sitter i skrivande stund på våran inglasade balkong. Är lätt 20 grader här nu i solen och njuter lite av att få sitta och kisa medans jag skriver. Tittar nöjt på ett av mina bättre klipp. Köpte två korgstolar begagnat för endast 300kr. Saknas dock dynor men tror att jag hittat ett par som borde passa. Så fort lönen dyker upp ska jag ta tag i det här rummet. Känns redan som om man kan få användning för det trots att det bara är februari. Iallafall dom dagar det är sol, underbart!! Här ska man njuta. Boktips mottages gladeligen.





Kommentarer
Postat av: Carina

Fina :) !

2014-02-17 @ 23:08:50
URL: http://carinasuominen.blogg.se
Postat av: Carina

Fina :) !

2014-02-17 @ 23:08:52
URL: http://carinasuominen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0