Sovplagg

Har upptäckt att den ena pyjamasen i de flesta tvåpack väldigt ofta är randig? Inte mig emot eftersom jag tycker det är urtjusigt. Men den här gången så vann den andra varianten min röst iallafall. Hur passande är det inte med en pyjamas med små lamm och staket på?? Hur sött som helst! Köpte dessa för 179kr på Lindex igår i ekologisk bomull. Bra pris va?! Dom får även ett plus i kanten för att knäppningen går såpass långt ner på benet, vilket underlättar vid blöjbyte. Har inte riktigt bestämt mig för om jag föredrar pyjamaser med eller utan fot dock. Inte alltid fötterna sitter som dom ska och blir pyjamasen lite kort så är det kört. Å andra sidan slipper man använda strumpor som ofta rymmer. Men med Polarn och Pyrets strumpor så har vi inte längre problem med strumpor som flyr. Passformen är kanon. Så passade på att införskaffa ett tvåpack sådana också när vi ändå var på stan igår, 79kr.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0