Utan dig hade jag vart vilse

Hur tur har jag inte som bor granne med min fina vän Jenny? Dessutom har hon som jag nämnt tidigare en bebis som bara är ett par veckor yngre än våran Filip. Huuuur perfekt som helst! Dessutom har hon en dotter på 2år så hon är ingen nybörjar morsa som en annan. Perfekt när jag nojar och undrar. Hon har svar på det mesta.
Efter att hon lämnat storasyster på dagis imorse så möttes vi upp för en promenad. Sicken promenad det blev. Vi trampade på över 2h. Genom snö, vatten, is och upp och ner för en jäkla massa backar!! Där fick svetten grina mouhahahah buuuuurn! 
Jag har precis noll lokalsinne och utan Jenny hade jag fortfarande inte kommit hem. Började fundera på om vi lämnat Örebro bakom oss. Totalt vilse var jag. Men det var underbart. Hoppas plusgraderna håller i sig. Känner mig helt klar med vintern nu. Längtar så till våren när vi tar med oss en termos med kaffe och kan sätta oss i solen för lite picknick under våra promenader.. 
Änsålänge får man nöja sig med kaffe och mellis inomhus. Idag blev det jordgubbar, inga fel direkt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0