Brunch på Clarion Hotell

Idag var jag och min kärlek på Clarion och käkade lunch. Riktigt fint där med mysig bakgrunds musik. Vi hade fått två biljetter till dagens New York tema av hans mamma. Tack snälla!! 
Vi hade bord halv tolv vilket är då brunchen börjar. Perfekt, det nybakade brödet var fortfarande varmt och vi hann precis ta för oss i lugn och ro innan det vällde in folk bakom oss. Mina favoriter var Buffalo wings, majsbröd, pastasallad samt bluecheese dressingen. Daniel påstod att laxen var kanonbra men den var väl halv rå, kallrökt eller nå annat udda så jag hoppade över den. På dessertbordet var vi eniga om att blåbärspajen var godast med brownien på en andra plats. Hade hoppats på amerikanska pannkakor där med nutella men det fanns tyvärr inte. Har aldrig ätit det, så vore kul att testa. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0