Förvaring i Lillemans rum

Blir en del blått i litens rum precis som i resten av lägenheten här hemma. Innan jul var jag inne på butiken Våra små i jakt på dessa tre lådor från Kids Concept som vart restade hos leverantören ett bra tag. Men nuså hade dom anlänt. 199kr för alla 3. Kommer bli perfekt förvaring för lite smått och gott när liten blir större och leksaks samlingen växer. Just nu har han inga mängder med prylar men gissar på att han precis som en annan kommer pricka för varenda pryl i leksaks katalogen när det vankas önskningar i framtiden. Då kommer mycket förvaring vara A och O för att kunna ha någon ordning överhuvudtaget i hans rum.


Den stora bruna nallen Olle har han fått ärva av mig. Fick den av mammas vän Britta när jag var yttepytteliten. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, Olle- long time no seen! Vad kul att du har sparat honom till Filip- ytterligt sällskap ju ;)
Haha, nu när jag tänker på det så har du ju alltid haft en liten fallenhet för killnamn av det mer "gubbiga" slaget... Vilken liten unge döper en nalle till Olle liksom?! ;) Och så spindeln Ove, och så Filips (dock ytterst charmanta) mellannamn Gunnar... Sen är det nog en hel drös gubbnamn däremellan som jag inte ens tagit del av... Skulle jag gärna läsa om i ett blogginlägg... Ja, härmed får du en "trendig bloggutmaning" av mig: Skriv ett inlägg om alla dina husdjur, jag vill ha karaktärsbeskrivning av dem och vad du tyckte och tänkte om dem och så skriv ner deras namn... Hehehe... Dansmusen kom lindrigt undan som fick heta just det... Dansmusen! ;)

Svar: Haha Busmusen hette han ju ;p
Louise

2014-01-26 @ 14:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0