Gissa vem som läser min blogg?!!!

Jo Lilleman måste läsa bloggen i smyg. Efter gårdagens "tyck synd om mamma inlägg" så fick han dåligt samvete. Han kom då att tänka på citatet "Bit inte den hand som föder dig" ajajaj om han inte passade sig så kunde det i värsta fall bita tillbaka på honom själv. 
Nä bäst att låta morsan sova tänkte han, hon är faktiskt roligare desto piggare hon är den dära lektanten. Så inatt sov han i ett sträck mellan 21-03 WoooooW!! 
Duktig pojke fick han höra när han vaknade. Tror dock inte att jag somnade själv innan 23 och vaknade sen 02:20 och stirrade förvirrat på Lilleman tills han vakna. Helt i chocktillstånd typ. Jomen vad fasen han andas, pjuh! 
Men varför vaknar han inte för? 
Han borde vara jättehungrig nu?! Nämen hjälp han är väl inte sjuk?!?! Kanske ligger där i värsta höga febern, däckad??? Ahhhh
Å sådär låg jag och stressa upp mig själv men ville ändå inte väcka honom. Han kanske också var trött på att inte få sammanhängande sömn. Kanske drömmer gott om pattar med massa olika smaker såsom jordgubb eller vanilj. Han ser ju faktiskt helnöjd ut. 
Men då kl 3 vakna han!! Yey, finally! matdags för att sen sova 2h till innan mat och sen ytterligare en skvätt sömn. 6:30 fick det vara morgon tyckte han. Känner mig sjukt nog mycket piggare än på läääänge.
Nu mot gymmet!!! Tjoho för halsontet är borta. Lite sömn botar det mesta. 




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha pattar med olika mjölksmaker... Du ÄR för rolig!!:)
Vad kul med lite flyt, både vad gäller sömn men även hälsan!
Stor kram

Svar: Hihi aaa men det höll bara en natt hahaha men bättre det än inget! Tack för senast hoppas vi ses snart igen :)
Louise

2014-01-23 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0