Lögnare

Lyssnade på ett gäng radiopratare imorse. Kan det vart han Timell och Co?? Eller den där Titti mfl?? Hur som så serverade dom mig dagens lögn. De påstod att det var kladdkakans dag, vilket jag svalde med hull och hår. Valde dock att gå lite utanför ramarna och bakade istället kladdkakemuffins med choklad fyllning. Trots att det inte är lördag så valde jag traditionsenligt att fira denna dag med en nybakt kaloribomb till eftermiddags kaffet. Nåväl får väl piska fetter lite extra på gymmet i veckan tänkte jag. Detta bakverk förtjänar liksom att förtäras på sin alldeles egna dag. Men något kändes fel, var inte längesen jag firade dennes dag va? Å jomenvisst serrni efter lite googlande så hade jag svaret. Dagen är den 7/11 och inte alls idag. Tack för den lögnen. Mitt sexpack till magmuskler skulle vinna vilken kurragömma lek som helst. Typiskt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0