Smakar skumt

Jag är en såndär irriterande person som pillar och petar med mina apelsiner i en evighet innan jag behagar mumsa i mig dom. Något som går lite fortare än så är att bara skala dom snabbt och sedan tjoffa ner dom i juice centrifugen här hemma. C vitamin från 4 stycken på ett kick! Min hals har bråkat lite så har inte vågat träna nu i veckan då det sista jag vill är att bli värre. Så nu hoppas jag att vitaminerna gör sitt så att jag vaknar utan halsont imorgon. Isåfall ska svettet mitt få gråta mouhahaha



Vet inte hur mycket man kan förlita sig på denna inbillade mirakel kur. Det var liksom blodapelsiner?? Hmmm... 
Lurig färg det blev kan jag tycka. 
Ett minus är skummet som blir, det smakar typiskt nog skumt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0