SnålOve

Har bestämt mig för att behålla min Iphone 4S ett tag trots att den nya 5an såklart lockar. För (ta i trä) det är inga fel alls på min lur, inte en spricka inte ett krångel. Fast den nya i guld är bra tjusig ändå.. Men ekonomiska jag köpte en ny guld stass till min gamla trotjänare istället. Fast nä nu ljög jag, var faktiskt mer ekonomisk än så (låter så illa att säga snål). Lät faktiskt pappan i familjen betala för det dessutom. En liten grundkurs i ekonomi till er, den bjuder jag på. Så lätt blir man en spara istället för en slösa. Väntar spänt på ytterligare två outfits till min gamla lur. Även dom har jag snikit till mig i sann Ove Sundberg anda. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0