Till Lillemans rum

Den som väntar på något gott... Var inne på butiken Våra Små för någon månad sen i jakt på de blåa Förvaringsboxarna från Kids Concept. De var tyvärr slut för tillfället men personalen var så snäll och skrev upp mig på en lista så de kunde kontakta mig så fort de får in dom igen. Förhoppningsvis nu i Januari. 
Lilleman gillar precis som de flesta bebisar lampor och finner tända sådana väldans faschinerande och jag tror han skulle tycka om denna svamp lampa precis lika mycket som mig, så den ska jag nog klicka hem snarast. 
Sen letar jag febrilt efter en stor mjuk mönstrad matta (denna från Färg & form) men har inte riktigt bestämt mig, så tips mottages gladeligen. Kanske inte en jättedyr sådan då den kommer lekas och med all säkerhet kladdas på en del. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0