Dagens ris till hår och nagelbandet

Asså urs urk!! Gjorde jordens sämsta ögonfransförlängning här om veckan. Direkt när jag kom hem märkte jag att det fuskats rejält i ögonvråna samt ytterkanterna. Såg as B ut. Så jag ringde och gick tillbaka någon dag senare. Hon tjoffa dit ett par till men nä inte f•n såg det tipp topp ut för det. Alldeles för mycket lim och fransarna satt ihop i klungor. Men lat som man är plus att det inte är aslätt att få barnvakt var och varannan dag så valde jag att skita i det. Tänkte väl att jajja det ser ju ok ut på håll. Jag har ju knappast några fransar att skryta med sen innan så struntsamma. Ehhhh?!? Borde ju ha hört av mig ögonaböj igen men solen sken och det fanns roligare saker än att sitta där igen så jag sköt upp besöket. Men efter drygt en vecka såg det sjukt illa ut!! Låter bilderna tala för sig själv.


När jag då ringde och bad om en akut tid innan helgen så lyckades hon inte ens ta sig tid utan fick en tid idag kl 17. Tack för ingenting tänkte jag och ringde en annan salong. Underbara Joline på Sax and the city kom till undsättning och offrade en stund av sin lunch (hon är alltid fullbokad) till att avlägsna eländet. Fantastiska människa. Nu vågar jag visa mig ute igen utan att skämmas. Tack snälla dagens ros till dig!!! Vi ses snart igen, när du ska göra vad människan på hår och nagelbandet misslyckades med. Ge mig fina långa fransar. Längtar. Måste bara tillägga att jag inte ens erbjöds någon sorts kompensation när jag idag ringde och avbokade min tid på hår och nagelbandet. Ville inte ens låta hon som gjorde förlängningen ta bort den, för så lite litar jag på hennes expertis efter detta missöde därav att jag gick till en annan salong. Som dessutom lyckades klämma in mig tidigare trots att det inte ens var hon som orsakat detta elände. Nåväl nu är jag ändå fri från den såkallade fransförlängningen. Några hundra fattigare och med slitna ledsna fransar som tagit skada. Men med en lärdom rikare. BESÖK ALDRIG MER HÅR OCH NAGELBANDET! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0