Finbesök och gofika

Idag fick vi besök av tand Sofia och hennes brorsbarn. Inge dåligt fikasällskap det inte! Det åts kakor för glatta livet och allt var frid och fröjd. Söta Alva utbrister glatt att det var minsann den godast kakan hon någonsin ätit. Jag ler bredare än bredast och känner mig sådär lagom mallig tills jag får syn på att hon just för tillfället knaprat på en torr köpekaka. Hrm där bjuder man på supersöta små minicupcakes och cheescake fyllda choco muffins. Som en käftsmäll. Sjukt trumpet. Nåväl jag får väl skylla på att dom små liven har outvecklade smaklökar hehe. Fast å andra sidan så var dom lagom imponerade av jordgubbsplantorna och plockade sig glatt några röda bär. Filip måste vart väldans förtjust i flickorna då han var härjade runt på sitt allra bästa humör ända tills dom gick. Då märkte han hur trött han var och somnade på knappt två röda. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0